Nyt fra bestyrelsen

Glædelig jul til jer alle

Ved sidste generalforsamling blev det vedtaget at der skal findes en renovationsløsning for pladser til skraldespande samt en løsning på cykel P.

Bestyrelsen nedsatte en arbejdsgruppe – og for at have noget at arbejde ud fra, har

bestyrelsen bedt firmaet PKP om at undersøge muligheder, samt myndighedskrav til f.eks. brandmur og ny etablering af skure på matriklen. Firmaet kender vi, det er nemlig dem, der med stor tilfredshed, har rådgivet om vores regnvandsbed. Deres udredning lader vente på sig, men allerede nu kan vi se at deres vurdering er væsentlig for den måde arbejdet skal udføres.

Bestyrelsen nedsatte ligeledes en arbejdsgruppe omkring et forslag om el-ladestandere på vores P-plads, og her har der været mere fremdrift. Vi har alle modtaget gruppens research arbejde og fået et tilbud fra Clever. Samtidig har alle fået mulighed for at deltage i en temperaturmåling i forhold til el-ladestandere på P- pladsen. Resultatet blev at 14 ud af de 18 ejere gav deres mening tilkende.

6 meget enig, 5 enig og 3 neutrale. Bestyrelsen synes at det er et flot stykke research der er gjort af gruppen og at vi alle er klædt godt på til et eventuelt beboermøde, som lovet ved generalforsamlingen i august. Bestyrelsen finder dog ikke anledning til en ekstraordinær generalforsamling om el-ladestandere. Men når der dukker nye informationer om skur- og mur projektet, vil bestyrelsen naturligvis samles for at få et overblik over prioritet og økonomi på de anlægsarbejder der udestår.

Må I alle have en god jul og lad os håbe på et godt nyt år med mindre smitte og mere smil.

Nyt fra bestyrelsen

Bestyrelsen har indkøbt nye havemøbler, som kan tåle at stå ude om vinteren. De bliver leveret i slutningen af juni. Ganle rådne møbler bortkøres.

Der købes også parasoller, kummer og planter.

Vi har haft møde med en anlægsgartner, der i efteråret vil komme til et møde omkring hvad vi gør ved højbedet, for at få skik på det igen.

I den anledning kan interesserede komme i haven og få gode råd til pasning, styning m.v. af bedet.

Nærmere om dato kommer senere.

Anlægsgartneren vil også komme med forslag til forbedring af hække på foreningens fællesarealer.

Vi afventer tilbud som – hvis vi godtager det – skal udføres næste forår.

Nikolaj er derfor blevet bedt om at klippe hække, som han plejer, med den aftale højde på 160 cm.

17-06-2021

Peter Væver

Administrator

Generalforsamling 2020 udsat

Generalforsamling udsat

Bestyrelsen meddelte i referatet fra bestyrelsesmøde en 10. marts, at den ordinære general forsamling holdes på restaurant Avanti den 30/4 kl. 18.00.  ( alternativt til sommer )

Bestræbelserne på at begrænse omfanget af Covid-19 forhindrer os i at afholde den planlagte generalforsamling'

Så den udsættes indtil videre

Bestyrelsen følger løbende situationen med Covid-19.

Bestyrelsen opfordrer alle til at følge myndighedernes anvisninger samt at udvise samfundssind og fornuft, men også hjælp til naboer, der ikke bør bevæge sig ud i det offentlige rum.

Venlig hilsen bestyrelsen

Nyt om Generalforsamling 2020

Grundet Folketingets beslutninger vedrørende Corona krisen, er generalforsamlingen i ejerforeningen, som tidligere nævnt, udsat indtil videre.

Bestyrelsen vil i perioden frem til afholdelsen af en generalforsamling kun gennemføre nødvendige forhold og tiltag for drift og vedligehold.

Regnskab for 2019, samt budget for 2020 bliver snarest runddelt til jeres postkasser.

Indkomne kommentarer og bemærkninger vil indgå i bestyrelsens drøftelser og vurdering af nødvendige tiltag i tiden frem til afholdelsen af den udskudte generalforsamling.

Dato for afholdelse af den ordinære generalforsamling vil blive udmeldt, så snart lovgivningen tillader det.

Pas godt på jer selv og hinanden.

Venlig hilsen

Bestyrelsen..