Bestyrelsesmøde 7. november 2023

• I alt 12.400 kr.

2. Budget og regnskab
    • Delt ud og godkendt.
    • Efter rådgivning fra revisor er vi anbefalet at omstrukturere hensættelser, samt mellemværende til ejerforeningens medlemmer, så regnskabet bliver lettere at læse og forstå, samt at grundfonden ligeledes bliver likvid. Forslaget blev gennemgået og vedtaget af bestyrelsen.

3. Bilag
    • Godkendt og underskrevet af Sidse og Andreas

4. Mur opfølgning
    • Dialogen pågår. Dialogen fortsætter i det tidlige forår næste år, idet jorden er for hård at arbejde i nu.

5. Valby kulturudvalg
    • Ordinært valg i 2026. Vi kan dog få lov at stille med en suppleant. Bent vil gerne stille op og har enstemmigt opbakning fra bestyrelsen.

6. Parkeringsfirma – Din Parkering
    • Modtaget henvendelse fra alternativt selskab. Bestyrelsen diskuterede selskabets tilbud.
    • Konklusion: Vi holder fast i City Parkering for nu.

7. BDI Brandeftersyn
    • Generelt: meget stor forskel på inspektionsrapporten i 2022 contra indeværende års inspektion. Bygningens forhold er i væsentlige træk de samme, mens observationerne fra indeværende år er væsentligt flere og vurderet mere kritiske end det forgangne år. To punkter er dog forbedret med det udførte arbejde.
      • PV sender link til den oprindelige byggetilladelse til bestyrelsen.
    • Bestyrelsen anmoder DBI om et møde for at få afklaring på differencen på de to inspektioner. PV vender retur til bestyrelsen omkring dette.

8. Motorstøj 2. Sal
    • Andreas følger op.

9. Evt.
    • Flere beboere har efterspurgt bålfad. Sidse vil gerne bestille den, så den er klar til foråret.
    • Dartskive i kælderen.
    • Foreløbige ejendomsvurderinger. Vi undersøger om E/F bør gøre indsigelse på vegne af ejerforeningen. PV følger op og melder retur til bestyrelsen via mail. Sidse indkalder til ekstraordinært møde, når vi har svar fra DBI.